KYRKAN

Välkommen till Citykyrkan i Älmhult!

En liten megaförsamling i Södra Småland.

Citykyrkan är en karismatisk fristående församling, med rötter i diverse olika sammanhang. Församlingen startade vintern 1997-98 av 7 personer och består i dagsläget av knappt 200 medlemmar i södra delen av Sverige.

Vi har offentliga möten varje söndag kl. 11.00 på Skånevägen 34 i Älmhult.

Våra möten präglas av stark lovsång och tillbedjan, och vi tillbringar en stor del av våra möten med att sjunga och bedja. Predikan och proklamation av Guds ord är det centrala i våra möten, och mycket utrymme ges till detta.

På söndagarna har vi söndagsskola för barnen mellan 4 och 12 år. Vi träffas på samma adress som de vuxna, samtidigt som de är i mötet kl. 11.00 och håller på ca 1 timme.

Alla som vill får komma och vara med på våra samlingar, ladda gärna ner vårt månadsprogram!

Varmt välkommen!

Stefan och Marie Salmonsson, Pastorspar

Citykyrkan i Älmhult

Citykyrkan i Älmhult   •   Skånevägen 34, Älmhult   •   e-post: info@citykyrkan.com   •   Tfn: 0476- 121 34