Starka Gudsmöten och härlig gemenskap i Citykyrkans lokal i Älmhult.

Med stor glädje vill Kanal 10 och Citykyrkan hälsa er hjärtligt välkomna till vårt firande av JesusFestivalen i Älmhult mellan den 2 - 6 augusti.
  Vi ser tillbaka på tidigare år med stor glädje och ödmjukhet och tackar Gud för allt gott som har skett under alla dessa år. Vilken nåd det är att få arrangera ett sånt här evenemang och se så många människor bli berörda av Gud genom helande och befrielse och över hundratals som blivit frälsta. Allt är möjligt för den som tror och när vi lägger vår förtröstan på Jesus så är Han med och välsignar våra händers verk.

Jesusfestivalen börjar med en Elvis-konsert på torget i Älmhult vid lunchtid på onsdagen. Det är Mikael Järlestrand som sjunger från Elvis Presleys andliga låtskatt. I år satsar vi mer på att nå ut och har en lite annorlunda prägel på festivalen. Vi kommer att vara mycket på torget med konserter och torgmöten. Elvis-konserten är en del av den satsningen. På kvällarna har vi möte i Citykyrkans lokaler. Under helgen, 5-6 augusti, blir det seminarium i kyrkan och då kommer Arvid och Ragnhild Pedersen från Norge med band.

Övriga medverkande under festivalen är Mikael Alvén, Stefan Edefors, Owe Calrsson, Martin & Nenne Lindberg med team, Linda Bergling, Betz Assefa, Jens & Lena Garnfeldt samt Stefan Salmonsson m.fl.

Klicka gärna i menyn för att se ett mer specifiserat program.

Hjärtligt välkommen till 2023 års upplaga av JesusFestivalen!

Börje & Britt Claésson samt Stefan & Marie Salmonsson